Tolk en tolkgebruiker

Op zoek naar een tolk in de kerk?

Hulp bij het tolken nodig?

Als tolk kan het soms een uitdaging zijn om de kerkdienst te vertalen. Gelukkig kun je rekenen op Maarten Vogelaar en Martie Emmerzaal om je te ondersteunen. Aarzel niet om contact met hen op te nemen als je nog vragen hebt. Ze helpen je graag verder.

Maarten Vogelaar is Persoonlijke Coaching Voor Tolken Gebarentaal
Word de zelfverzekerde en technisch goede tolk, waar jij van droomt. Ga naar www.naarmaarten.nl.

Martie Emmerzaal helpt om met een goed gevoel en met voldoende zelfvertrouwen en vaardigheden alle tolkopdrachten te kunnen aanpakken die je wilt. TolkInsigne geeft je daarbij de gewenste ondersteuning en sluit nauw aan bij de veelzijdigheid die in praktijk wordt gevraagd. Ga naar www.tolkinsigne.nl.

Tolkenlijst van het IDP

Het IDP heeft een eigen overzicht van tolken beschikbaar. Tolkt u al in de kerk en wilt u op onze tolkenlijst vermeld worden laat het ons weten. Dit kan via het secretariaat. De tolklijst zelf vindt u hier.

Meer hulp nodig?

Heeft u hulp nodig of heeft u vragen, neem contact op met het secretariaat, liever bellen in gebarentaal, geef dit door aan het secretariaat en zij nemen contact met u op.