Cursus : tolk in de kerk

Mensen die doof of slechthorend zijn, worden vaak geconfronteerd met unieke uitdagingen bij volledige deelname aan kerkdiensten. Er is een groot tolkentekort in kerken. Gemeenteleden staan op om als vrijwillige tolken aan te ondersteunen, waar we erg dankbaar voor zijn. Om deze gemeenteleden te ondersteunen, willen we jullie vaardigheden in gebarentaal verbeteren, zodat het Woord van God, liederen en gebeden op een meer impactvolle en toegankelijke manier worden vertaald. Om dit te bereiken zijn we begonnen aan een reis van leren en oefenen van gebarentaal in onze kerk.

Onze avonden met gebarentaal bieden jou de perfecte kans om gebarentaal te leren en te oefenen.

Door je aan te melden zul je niet alleen een positieve impact hebben op het leven van anderen in onze gemeenschap, maar ook je eigen leven verrijken met nieuwe vaardigheden en betekenisvolle relaties. Laten we dus hand in hand en met open harten samenkomen om van onze kerk een meer gastvrije en inclusieve plek voor iedereen te maken.

Meer informatie opvragen kan via tolkinderkerk@gmail.com

Opgeven kan via dit formulier.

Download de flyer voor meer informatie: Flyer Tolk in de kerk