Het IDP
twee werelden
verschillende gaven
een kerk

Twee werelden, verschillende gaven, een kerk. Dit is waar het IDP voor staat. Geweldig dat je belangstelling hebt om hieraan deel te nemen als vrijwilliger. Je kunt met jouw unieke gaven en talenten impact maken in Gods Koninkrijk. Of je nu doof of horend bent, jouw vrijwilligerswerk maakt verschil! Je bent nodig!

Zoals je hieronder kunt lezen, is er veel mooi werk te doen. Werk dat we met elkaar oppakken. Ieder op zijn of haar eigen plek in de kerk.

STAP 1

Bepaal zelf
hoeveel tijd
je hebt en wilt
investeren

STAP 2

Kies van welke
taak jij
enthousiast
wordt

STAP 3

Maak verschil in
Gods Koninkrijk
met jouw gaven
en talenten

Wat houdt vrijwilligerswerk bij het IDP in?

Vrijwilligerswerkzaamheden bij IDP

Hoeveel tijd je kunt en wilt steken in jouw rol als vrijwilliger voor het IDP bepaal je zelf! Je kunt je dus aanmelden voor een of meerdere taken. Taken waar jij met jouw gaven en talenten het best tot zijn recht komt om twee werelden bij elkaar te brengen.

Van alle vrijwilligers vragen we:
– Je gaven en talenten in te zetten daar waar ze het meest tot hun recht komen
– Plezier in het samenwerken met anderen
– Bekendheid met dovencultuur of de bereidheid je in dovencultuur te verdiepen
– een keer per jaar een ontmoeting met alle vrijwilligers, bestuursleden en beroepskrachten van het IDP
– contact onderhouden met de taakgroep, via een contactpersoon, of via het bijwonen van taakgroep-vergaderingen

Waar word jij enthousiast van?

Het IDP heeft verschillende taakgroepen waarin zeer divers werk wordt gedaan. We zijn niet op zoek naar het schaap met vijf poten, maar naar vrijwilligers die het werk willen oppakken waar zij de gaven en talenten voor hebben of zich in willen ontwikkelen. Bekijk hieronder per taakgroep van welke taak jij enthousiast wordt en meld je snel aan! We hopen je gauw te spreken!

Hieronder vind je algemene taken waarvoor de taakgroepen nog mensen zoeken. Concrete ‘vacatures’ vind je in onze vacaturebank.

Taakgroep PR en website
Taakgroep ICs