Dovenpastores

Aan het IDP zijn een viertal dovenpastors verbonden. Iedere dovenpastor heeft zijn eigen werkgebied. Voorgaan doen de dovenpastors in diensten door het hele land.

Hieronder stellen de dovenpastors zich voor. Neem gerust contact op met hen.

Dovenpastor Martin Visser (Gebied 1)

Mijn naam is Martin Visser. Sinds augustus 2015 ben ik dovenpastor voor het IDP.
Mijn werkgebied is vanaf 1 januari 2019 Groningen, Friesland, Drenthe, Overijssel en de Noordoostpolder.
Je kunt altijd contact met mij opnemen via e-mail: martin.visser@doofenkerk.nl of sms/whats’app 06-57423270.
Goed om te weten dat ik op woensdag meestal niet werk.

Ik ben getrouwd met Karin en we hebben samen vier kinderen. We wonen met veel plezier in het Veluwse Nunspeet.

Dovenpastor Kees Smit (Gebied 2)

Mijn naam is Kees Smit. Per 1 december 2018 werk ik als dovenpastor voor het IDP.
Mijn werkgebied is Gelderland en de Flevopolder.
Je kunt altijd contact met mij opnemen via e-mail: kees.smit@doofenkerk.nl of via sms/whats’app: 06-13195853.

Ik ben getrouwd met Jeanet. We hebben vier kinderen. We wonen in de mooie Hanzestad Kampen.

Dovenpastor Hendrik Stevens (Gebied 3)

Mijn naam is Hendrik Stevens. Ik werk als dovenpastor voor het IDP sinds 1 mei 2021.
Mijn werkgebied is Noord-Holland, Den Haag, Zoetermeer en Utrecht.

Je kunt altijd contact met mij opnemen via sms/whats’app: 06-58013245 of via e-mail: hendrik.stevens@doofenkerk.nl

Ik woon in Woerden.

Dovenpastor Wim Otte (Gebied 4)

Mijn naam is Wim Otte. Per 1 september 2021 ben ik aan de slag gegaan als dovenpastor voor het IDP. Mijn werkgebied is Zuid-Holland (behalve Den Haag en Zoetermeer)